Deutsch Polski English

Beschwerden

REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI

  1. Wszystkie Produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.
  2. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta będącego Konsumentem, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  3. Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania nie podlegają rękojmi.
  4. W sytuacji wystąpienia wady Klient może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi i zażądać podjęcia jednego z czterech działań, zgodnie ze swoim wyborem:
    1. wymiany towaru na nowy;
    2. naprawy towaru;
    3. obniżenia ceny;
    4. odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
  5. Sprzedający może zaproponować inne rozwiązanie z uwzględnieniem następujących okoliczności:
    1. łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
    2. charakter wady – istotna czy nieistotna;
    3. to, czy towar był wcześniej reklamowany.
  6. W przypadku, gdy Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania gdy opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania przez Sprzedającego albo, w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
  8. Celem rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego, Klient powinien dostarczyć Sprzedającemu reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu tego produktu od Sprzedającego oraz opisem reklamacji.
  9. Adres, pod którym Klient może składać reklamację to adres Sprzedającego:
    WeLoveHomes.pl
    Małgorzata Pasierbska
    ul. Radomia 2A, 66-008 Świdnica
  10. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i powinna zawierać: dane osobowe, nazwę konta użytkownika oraz opis i uzasadnienie reklamacji. Klient będący Konsumentem może skorzystać z wzoru formularza reklamacji od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się pod linkiem: formularz reklamacyjny.
  11. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Klienta.
  12. Wysyłka naprawionego lub wymienionego w ramach reklamacji towaru następuje na koszt Sprzedającego.
  13. Pozostałe warunki reklamacji określa Kodeks cywilny.

 

Duftkerze Sandal Tree (1) (1) (1)
Duftkerze Sandal Tree (1) (1) (1)
14,75 €
St.
Duftkerze Sandal Tree (1) (1)
Duftkerze Sandal Tree (1) (1)
14,75 €
St.
Duftkerze Sandal Tree (1)
Duftkerze Sandal Tree (1)
14,75 €
St.
Baumwoll Bettwäsche Azzurro  (1) (1) (1)
Baumwoll Bettwäsche Azzurro (1) (1) (1)
111,25 €
St.
Baumwoll Bettwäsche Azzurro  (1) (1)
Baumwoll Bettwäsche Azzurro (1) (1)
111,25 €
St.
Baumwoll Bettwäsche Azzurro  (1)
Baumwoll Bettwäsche Azzurro (1)
111,25 €
St.
Dekorative Kissenhülle  Zig Zag Mint
Dekorative Kissenhülle Zig Zag Mint
23,00 €
St.
Duftkerze I Do
Duftkerze I Do
22,25 €
St.
nach oben
Shop is in view mode
Vollversion der Webseite
Sklep internetowy Shoper.pl