Interesują Cię trendy w kosmetyce na 2021 rok? Jeśli tak, to zachęcamy do przeczytania tego wpisu. Cóż, wszystko wskazuje na to, że… masowo zwracamy się w stronę natury!
Portal Bulletofbeauty.com przygotował publikację dostępną on-line: Eko-Trendbook 2021. Chcielibyśmy w skrócie omówić trendy, które pojawiły się w publikacji i zaprosić Was do przeczytania trendbooka w całości.
- Zmniejszanie śladu węglowego – czyli inwestycja marek w świadome, przyjazne planecie pakowanie produktów. Wyraża się zarówno w tym, że w Polsce wprowadzane są strefy refill, w których możesz ponownie napełnić jakimś produktem puste opakowanie, jak i w tym, że firmy rezygnują z zawijania w plastik, sięgają po recyklingowe i ekologiczne pudełka. Zgadzamy się z tym trendem w zupełności – sami tworząc naszą kolekcję mydeł w kostce szukaliśmy opakowań, które będą i ładne i praktyczne. Pudełka, w których są mydełka pochodzą z recyklignu, a Ty możesz je ponownie wykorzystać jako np. wizytownik czy pojemnik na próbki. Wszystkie mydełka produkowane metodą na zimno są po prostu włożone w karton, bez folii.
- Pielęgnacja skóry mikrobiomu – czyli kosmetyki, które łączą w sobie prebiotyki i probiotyki.
- Produkty kosmetyczne inspirowane zdrowiem – pozwalają Ci przeprowadzić w domowych pieleszach zabieg znany z salonów SPA. Od lat już mówimy, że dbanie o urodę ma wiele wymiarów, ale przede wszystkim ważne jest nasze zdrowie. Dlatego jako marka tworzymy sojowe świece zapachowe, które są bezpieczne dla zdrowia użytkowników.
- Przejrzystość w ujawnianiu receptur produktów – jako konsumenci chcemy wiedzieć co jest w składzie produktu, który kupujemy. Coraz częściej producenci podają szczegółowe opisy składów, dzięki czemu nie trzeba próbować rozszyfrować zagadki zawartej w INCI. Jednak praktyka czyni mistrza – po czasie INCI przestaje być zagadką, a staje się jasno podaną informacją o jakości produktu.
- Antybakteryjna pielęgnacja włosów – wg. Bullet of beauty silnie będzie rozwijać się trend antybakteryjnej pielęgnacji włosów.
- Roślinna pielęgnacja skóry – wracamy do tradycji naszych prababek, ale dodajemy recepturom trochę współczesnego wymiaru, szczególnie w zakresie wiedzy o działaniu danych składników na skórę. Wegańskie kosmetyki są coraz skuteczniejsze i coraz popularniejsze. Tu znów podamy za przykład nasze mydła z kolekcji Go Green, które skradły Wasze serca. Pięknie pachną, ładnie wyglądają, ale też skutecznie pielęgnują skórę.
- Narzędzia przyszłości do pielęgnacji skóry w domowych warunkach – zabiegi pielęgnacyjne znane dotąd z salonów piękności przenoszą się do naszych domów. Lasery, modelowanie konturu twarzy… niedługo każda kobieta będzie mogła sprawić sobie swoją własną maszynę dla potrzeb jej skóry.
- Make-up no make-up – w 2021 roku stawiamy na naturalność: zdrowy, promienny wygląd, bez nadmiaru „tapety” na twarzy. A producenci kosmetyków kolorowych będą nas w tym wspierać.
Jesteś ciekawa/-y kolejnych punktów? Pobierz cały trendbook tutaj.
Portal Bullet of beauty był organizatorem plebiscytu Influencer’s Choice Poland 2020, którego nasze świece z kolekcji Go Green zostały laureatkami. Jak podaje organizator, plebiscyt ten to jeden z najbardziej wiarygodnych konkursów oceniających kosmetyki naturalne. Muszą to być produkty zgodne z filozofią zero waste, eko, przyjazne środowisku, spełniające wysokie wymagania eko- konsumentów. W składzie jury zasiedli:
- Anna Samusionek– aktorka
- Monika Zamachowska – dziennikarka
- Agata Rubik – Vicemiss Polonia, modelka
- Piotr Postek – stylista fryzur
- Magdalena Lubacz- zwyciężczyni Projekt Lady
- Agnieszka Zielińska – Skin Ekspert autorka systemu pielęgnacji skóry Skin S.E.N.S.E.I
- Kama Magda Różycka- szefowa działu uroda bulletofbeauty.com
Nie mieli łatwego wyboru! O samym plebiscycie przeczytacie więcej tutaj. Trenbook powstał na bazie doświadczeń z plebiscytu. To właśnie 100 firm i aż 300 produktów pozwoliło organizatorom dobrze rozeznać się w rynku.