Deutsch Polski English Russian
Ostatnie wpisy
We love LOHASWe love LOHAS

LOHAS – to słowo brzmi trochę egzotycznie, dziwnie, jak nowe „hygge”, prawda? Faktycznie ma coś wspólnego z duńskim hygge, bo również jest sposobem na życie, a mówiąc ściślej: na świadome, odpowiedzialne życie.

Misja gospodarcza w DubajuMisja gospodarcza w Dubaju

O wyjeździe na misję gospodarczą do Dubaju. Rozmowa z Małgorzatą Pasierbską i jej córką - Malwiną, która reprezentowała firmę na arenie międzynarodowej. 

Bestsellery
Wosk zapachowy Ginger Spice Cookie
Wosk zapachowy Ginger Spice Cookie

9,00 zł

szt.
Wosk zapachowy Elegant Simplicity
Wosk zapachowy Elegant Simplicity

9,00 zł

szt.
Wosk zapachowy Beautiful Poison
Wosk zapachowy Beautiful Poison

9,00 zł

szt.
Świeca zapachowa Cotton Breath 100G M
Świeca zapachowa Cotton Breath 100G M

69,00 zł

szt.
Eko-trendy w kosmetyce na 2021r.

Eko-trendy w kosmetyce na 2021r.

Interesują Cię trendy w kosmetyce na 2021 rok? Jeśli tak, to zachęcamy do przeczytania tego wpisu. Cóż, wszystko wskazuje na to, że… masowo zwracamy się w stronę natury!

Portal Bulletofbeauty.com przygotował publikację dostępną on-line: Eko-Trendbook 2021. Chcielibyśmy w skrócie omówić trendy, które pojawiły się w publikacji i zaprosić Was do przeczytania trendbooka w całości.

  1. Zmniejszanie śladu węglowego – czyli inwestycja marek w świadome, przyjazne planecie pakowanie produktów. Wyraża się zarówno w tym, że w Polsce wprowadzane są strefy refill, w których możesz ponownie napełnić jakimś produktem puste opakowanie, jak i w tym, że firmy rezygnują z zawijania w plastik, sięgają po recyklingowe i ekologiczne pudełka. Zgadzamy się z tym trendem w zupełności – sami tworząc naszą kolekcję mydeł w kostce szukaliśmy opakowań, które będą i ładne i praktyczne. Pudełka, w których są mydełka pochodzą z recyklignu, a Ty możesz je ponownie wykorzystać jako np. wizytownik czy pojemnik na próbki. Wszystkie mydełka produkowane metodą na zimno są po prostu włożone w karton, bez folii.
  2. Pielęgnacja skóry mikrobiomu – czyli kosmetyki, które łączą w sobie prebiotyki i probiotyki.
  3. Produkty kosmetyczne inspirowane zdrowiem – pozwalają Ci przeprowadzić w domowych pieleszach zabieg znany z salonów SPA. Od lat już mówimy, że dbanie o urodę ma wiele wymiarów, ale przede wszystkim ważne jest nasze zdrowie. Dlatego jako marka tworzymy sojowe świece zapachowe, które są bezpieczne dla zdrowia użytkowników.
  4. Przejrzystość w ujawnianiu receptur produktów – jako konsumenci chcemy wiedzieć co jest w składzie produktu, który kupujemy. Coraz częściej producenci podają szczegółowe opisy składów, dzięki czemu nie trzeba próbować rozszyfrować zagadki zawartej w INCI. Jednak praktyka czyni mistrza – po czasie INCI przestaje być zagadką, a staje się jasno podaną informacją o jakości produktu.
  5. Antybakteryjna pielęgnacja włosów – wg. Bullet of beauty silnie będzie rozwijać się trend antybakteryjnej pielęgnacji włosów.
  6. Roślinna pielęgnacja skóry – wracamy do tradycji naszych prababek, ale dodajemy recepturom trochę współczesnego wymiaru, szczególnie w zakresie wiedzy o działaniu danych składników na skórę. Wegańskie kosmetyki są coraz skuteczniejsze i coraz popularniejsze. Tu znów podamy za przykład nasze mydła z kolekcji Go Green, które skradły Wasze serca. Pięknie pachną, ładnie wyglądają, ale też skutecznie pielęgnują skórę.
  7. Narzędzia przyszłości do pielęgnacji skóry w domowych warunkach – zabiegi pielęgnacyjne znane dotąd z salonów piękności przenoszą się do naszych domów. Lasery, modelowanie konturu twarzy… niedługo każda kobieta będzie mogła sprawić sobie swoją własną maszynę dla potrzeb jej skóry.
  8. Make-up no make-up – w 2021 roku stawiamy na naturalność: zdrowy, promienny wygląd, bez nadmiaru „tapety” na twarzy. A producenci kosmetyków kolorowych będą nas w tym wspierać.

Jesteś ciekawa/-y kolejnych punktów? Pobierz cały trendbook tutaj.

 

Portal Bullet of beauty był organizatorem plebiscytu Influencer’s Choice Poland 2020,  którego nasze świece z kolekcji Go Green zostały laureatkami. Jak podaje organizator, plebiscyt ten to jeden z  najbardziej wiarygodnych konkursów oceniających kosmetyki naturalne.  Muszą to być produkty zgodne z filozofią zero waste, eko, przyjazne środowisku, spełniające wysokie wymagania eko- konsumentów. W składzie jury zasiedli:

  1. Anna Samusionek– aktorka
  2. Monika Zamachowska – dziennikarka
  3. Agata Rubik – Vicemiss Polonia, modelka
  4. Piotr Postek – stylista fryzur
  5. Magdalena Lubacz- zwyciężczyni Projekt Lady
  6. Agnieszka Zielińska – Skin Ekspert autorka systemu pielęgnacji skóry Skin S.E.N.S.E.I
  7. Kama Magda Różycka- szefowa działu uroda bulletofbeauty.com

Nie mieli łatwego wyboru! O samym plebiscycie przeczytacie więcej tutaj. Trenbook powstał na bazie doświadczeń z plebiscytu. To właśnie 100 firm i aż 300 produktów pozwoliło organizatorom dobrze rozeznać się w rynku.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl