Deutsch Polski English Russian
Ostatnie wpisy
We love LOHASWe love LOHAS

LOHAS – to słowo brzmi trochę egzotycznie, dziwnie, jak nowe „hygge”, prawda? Faktycznie ma coś wspólnego z duńskim hygge, bo również jest sposobem na życie, a mówiąc ściślej: na świadome, odpowiedzialne życie.

Misja gospodarcza w DubajuMisja gospodarcza w Dubaju

O wyjeździe na misję gospodarczą do Dubaju. Rozmowa z Małgorzatą Pasierbską i jej córką - Malwiną, która reprezentowała firmę na arenie międzynarodowej. 

Bestsellery
Wosk zapachowy Ginger Spice Cookie
Wosk zapachowy Ginger Spice Cookie

9,00 zł

szt.
Wosk zapachowy Elegant Simplicity
Wosk zapachowy Elegant Simplicity

9,00 zł

szt.
Wosk zapachowy Beautiful Poison
Wosk zapachowy Beautiful Poison

9,00 zł

szt.
Świeca zapachowa Cotton Breath 100G M
Świeca zapachowa Cotton Breath 100G M

69,00 zł

szt.
Dla wegan i nie tylko- nowa kolekcja świec GO GREEN

Dla wegan i nie tylko- nowa kolekcja świec GO GREEN

Kilka tygodni intensywnej pracy nad nutami zapachowymi, wybór szklanego naczynia godnego bycia świecą wegańską. Nareszcie design i cała oprawa graficzna aby kolekcja wyglądała na tworzoną z przesłaniem. I tak oto opracowaliśmy 12 wyjątkowych świec, które zachwycą Was nie tylko kompozycjami zapachowymi ale także nazwami i nieoczywistą butelką, w której zamknęliśmy wszystko co najlepsze w procesie produkcji świecy zapachowej przyjaznej dla środowiska i zwierząt. 

 

Go Green

 

Nie bez powodu tak nazwaliśmy kolekcję. Znajdziemy w niej w 100% roślinny wosk wegański, oczywiście sojowy. Mało tego, postawiliśmy także na szkło z recyklingu. Świece zamknięte są w charakterystycznej butelce przetworzonej z odpadów szklanych. Nie marnujemy. Dajemy drugie życie. Dzieła dopełnia ekologiczny korek w minimalistycznym stylu. Nieco oldskoolowy kształt butelki ma nawiązywać do tradycji w polskich domach gdzie  szkło wykorzystywano do rozmaitych celów. Przechowywano w nim przetwory, wodę, produkty spożywcze. Taka jest też kolekcja GO GREEN. Promujemy weganizm i ekologiczny styl życia w zgodzie z naturą i trendem zero waste.  Zadbaliśmy także o charakterystyczne etykiety, które maja motyw zielonych liści a świece w swoich formułach zapachowych i składach z olejków eterycznych zawierają roślinne aromaty, zioła, przyprawy i owoce, które tworzą niezwykle zaskakujące i oryginalne kompozycje. 

Pasja do tworzenia

 

Za nietuzinkowymi produktami stoją niezwykli i utalentowani ludzie. Takimi lubimy się także otaczać. Dlatego stawiamy na wizjonerów i artystów w swoim rzemiośle. Miło nam przedstawić Tomasza Górskiego, który wraz z swoją małżonką Agatą tworzy od początku wizerunek i grafiki We Love Candles i We Love Beds. Zapytaliśmy ich o kulisy powstawania grafik produktowych i trendy w projektowaniu. 

 

 

We Love Candles: CO BYŁO INSPIRACJĄ PRZY PROJEKTOWANIU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ NOWEJ KOLEKCJI GO GREEN?

 

Agenza: Starając się zachować ponadczasowość projektu, zawsze mamy na względzie zarówno trendy, jak i klasykę w grafice użytkowej. Nazwa kolekcji "Go Green" siłą rzeczy przywiodła nam na myśl wszelaką roślinność. Motywy floralne, które wykorzystaliśmy są właśnie tą ponadczasową klasyką, która od wieków zdobi otaczającą nas rzeczywistość natury użytkowej. Drugim elementem kluczowym dla projektu jest geometria, która w sztuce funkcjonuje od dawien dawna, jednak to szkoła Bauhaus z początku XX wieku, której de facto 100 lecie obchodzimy w tym roku, odcisnęła wzornicze piętno na postrzeganie geometrii przez następne pokolenia. Wykorzystaliśmy proste figury geometryczne, które są niewątpliwie znów na topie, by odróżnić poszczególne zapachy świec i podkreślić ich nowoczesne podejście do otaczającej nas rzeczywistości.

 

Wlc: JAKIE SA OBECNIE TRENDY W TWORZENIU OPAKOWAŃ, ETYKIET I DESIGNIE GRAFICZNYM ŚWIEC?

 

Agenza: Jako studio projektowe staramy się wychodzić poza trendy i konwenanse, jednak nie sposób ich nie śledzić i stosować kiedy uznamy to za adekwatne do projektu. Minimalizm zarówno w formie jak i treści to jeden z głównych trendów w designie, w tym także w branży świec zapachowych. Geometryczne formy i odważne kolory to także ważny i zauważalny trend który uznaliśmy za stosowny podczas projektowania grafiki dla kolekcji świec "Go Green". Wśród dominujących trendów warto wymienić jeszcze takie stylistyki jak doodle (bazgroły), jaskrawe gradienty i nad wyraz duże liternictwo, oraz styl retro-plakatowy.

 

Wlc: DUŻO SIĘ DZIŚ MÓWI O WEGANIŹMIE JAKO TRENDZIE I STYLU ŻYCIA. CZY SĄ JAKIEŚ WYTYCZNE  DLA BRANŻY W PROJEKTOWANIU KOMUNIKACJI O WEGANIŹMIE?

 

Agenza: Sztuka użytkowa nie powinna być ograniczana szczegółowymi wytycznymi, bo one ograniczają kreatywność, lecz warto mieć na uwadze kilka kwestii. Na pewno ryzykowne byłoby użycie motywów zwierzęcych, choć nie jest to niewykonalne wymaga wielkiej subtelności i wyczucia. Dużo bezpieczniejsze są motywy roślinne chociaż czasami ocierają się o banał. Naturalne, ciepłe kolory ziemi, brązy, zielenie i żółcienie będą zawsze bezpieczne. Materiały jakie polecam do projektu komunikującego weganizm to przede wszystkim te przyjazne naturze oraz te w pełni recyklingowe.

 

Dziękujemy :)

Odwiedź stronę agencji Agenza :)

 

Kolekcja już niedługo dostępna w sprzedaży na www.welovebeds.pl 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl