Deutsch Polski English Russian
Ostatnie wpisy
We love LOHASWe love LOHAS

LOHAS – to słowo brzmi trochę egzotycznie, dziwnie, jak nowe „hygge”, prawda? Faktycznie ma coś wspólnego z duńskim hygge, bo również jest sposobem na życie, a mówiąc ściślej: na świadome, odpowiedzialne życie.

Misja gospodarcza w DubajuMisja gospodarcza w Dubaju

O wyjeździe na misję gospodarczą do Dubaju. Rozmowa z Małgorzatą Pasierbską i jej córką - Malwiną, która reprezentowała firmę na arenie międzynarodowej. 

Bestsellery
Wosk zapachowy Ginger Spice Cookie
Wosk zapachowy Ginger Spice Cookie

9,00 zł

szt.
Wosk zapachowy Elegant Simplicity
Wosk zapachowy Elegant Simplicity

9,00 zł

szt.
Wosk zapachowy Beautiful Poison
Wosk zapachowy Beautiful Poison

9,00 zł

szt.
Świeca zapachowa Cotton Breath 100G M
Świeca zapachowa Cotton Breath 100G M

69,00 zł

szt.
Rozmowa z Dorotą Karbowską-Zawadzką

Rozmowa z Dorotą Karbowską-Zawadzką

 

1. Doroto, choć nie jesteś blogerką, to też byłaś Uczestniczką Meetblogin. Opowiedz naszym czytelniczkom i czytelnikom dlaczego.

 

Tak, nie jestem blogerką, ale reprezentuje branżę, która ma wiele wspólnego z blogerami wnętrzarskimi.  Barlinek to wysokiej jakości podłogi drewniane, w 100% naturalne, o stabilnej konstrukcji, świetne na ogrzewanie podłogowe. Nasze deski  wpisują się idealnie w kreowanie wnętrz naturalnych, przytulnych i z gwarancją użytkowania na lata.

 

2. Dlaczego jako marka postanowiliście wziąć udział w Meetblogin?

 

Od lat ważne jest dla nas kreowanie wizerunku w wielu środowiskach oraz działania edukacyjne dla naszych grup docelowych. Deska barlinecka znajduje uznanie na całym świecie, ale wciąż wprowadzamy do oferty nowe produkty (przykładowo w tym roku do oferty weszła jodła klasyczna i francuska) i z chęcią opiniujemy je w zakresie różnych grup, badając przy tym ich preferencje. To pozwala dostosowywać ofertę do oczekiwań naszych klientów. Dodatkowo Meetblogin to wspaniałe miejsce do wzajemnego inspirowania się, zarówno na linii producent-klient, jak i bloger. Dziś te wszystkie światy się przenikają, a dla lepszej komunikacji zależy nam, aby prowadzić dialog na wielu płaszczyznach.

 

3. Jesteś Dyrektorką Marketingu w Barlinku. Na czym polega trudność w Twojej pracy? A co jest największą frajdą w niej?

 

Największą trudnością jest  bycie na bieżąco ze wszystkim (śmiech). Tak naprawdę dzisiejszy świat oraz technologie zmieniają się tak dynamicznie, że nie chcąc być w tyle, trzeba mieć pewne kompetencje. Chodzi mi o sprawne „oko obserwatora” i umiejętność wyczuwania ludzkich preferencji. Niewątpliwą frajdą są nowe relacje i współpraca z osobami, które w sposób namacalny zmieniają estetykę naszego otoczenia. Wiele razy byłam pod wrażeniem projektów, które zarówno od strony artystycznej, jak i funkcjonalnej, były bardzo przemyślane. 

 

4. Każda firma ma swoje wartości. Czy te wyznawane przez markę Barlinek są bliskie również Tobie?

 

Tak, mam to szczęście! Jako entuzjastka ekologii uwielbiam wszystko co bliskie naturze. Cenię też pozytywne nastawienie i chęć nieustannego stawiania sobie nowych wyzwań. Są to też wartości bliskie mojej firmie. To właśnie Barlinek realizuje już od wielu już program nasadzeń drzew (zresztą z sukcesem) zarówno w Polsce, jak i na Ukrainie oraz w Rumunii. Poza projektami eko, prowadzimy również z Fundacją „Fabryki Marzeń” program „Pomagamy-To Naturalne”, w którym wspieramy organizacje pożytku publicznego wyposażając je w nasze produkty. Dzięki temu dajemy im solidną i naturalną bazę do prowadzonej działalności pomocowej, charytatywnej etc.

 

5. Produkujecie drewniane podłogi i sadzicie drzewa… czy robicie to tylko po to, by mieć z czego produkować podłogi (śmiech)?

 

Jak wspomniałam wyżej, inicjatywa tego projektu pojawi się daleko wcześniej, zanim ktoś w Polsce tak mocno propagował ekologię. Nasz właściciel, Pan Sołowow, w pierwszych latach firmy już namawiał do takiego podejścia i mówił o odpowiedzialności biznesu. Po prostu oddajemy naturze to, co od niej pobieramy do produkcji naszych wyrobów. 

 

6. Jesteście polską marką, ale o światowym zasięgu. Istnieje takie przekonanie, że polskiej marce trudniej przebić się w świecie. Czy to prawda?  

 

Na pewno polskim markom jest trudniej. Głównie jest to związane z pewną wieloletnią separacją nas, Polaków, od Zachodu. Barierą do wejścia na rynki zagraniczne są też kwestie finansowe. Niejmniej jak widać to na przykładzie naszych produktów, wieloletnia działalność oraz solidne „customizowane” produkty mogą znaleźć uznanie na całym świecie. Według mnie, mamy jedną z najlepszych podłóg na świecie, zarówno pod kątem produkcji, jak i designu. 

 

7. Czy jeździsz na zagraniczne targi związane z designem? Co jest – wg Ciebie – kluczem do stworzenia naprawdę ciekawego, wartościowego dla odbiorców i skutecznego marketingowo stanowiska?

 

Teraz takie wyjazdy nie są póki co możliwe (uśmiech), ale rzeczywiście wiele razy miałam okazję odwiedzać targi zagraniczne. My, jako marka Barlinek, postawiliśmy na połączenie wspólnych sił z projektantem. Chodzi o współpracę nas jako producenta oraz designu projektanta. Rezultatem tego był niewątpliwie piękne i inspirujące stoiska targowe, które przede wszystkim podkreślały nasz naturalny charakter. Podobnie było w przypadku projektu Stolatnia Zmysłów, który po spektralnej odsłonie zdobył serca fesitwalu Łódz Design 2015 i który potem udało się pokazać również w Mediolanie, podczas iSaloni na terenie Zona Tortona.

 

8. A Ty prywatnie: jaki design lubisz? Co sobie cenisz w produktach, które decydujesz się wprowadzić do swojej przestrzeni?

 

Ja jestem trochę takim estetom emocjonalnym. Często coś mi się podoba i po prostu muszę to mieć. Ale szczerze  lubię wnętrza naturalne, ciepłe, przytulne. Dobrze czuję się wśród organicznych form oraz naturalnych materiałów. Lubię też połączenia styli, czyli ciągnie mnie trochę w stronę eklektyzmu.

 

9. Podczas Meetblogin poznałaś kilka naszych produktów. Jakie zrobiły na Tobie wrażenie?

Bardzo pozytywne! Są to świece naturalne w 100% i ujmujące w swojej szerokiej ofercie zapachowej. Są również bardzo estetyczne i myślę, że mogą być bardzo ładnym dodatkiem nadającym  ciepła domowemu wnętrzu.

 

_____________________________________________

"What can I say? you just need to meet me to find out I'm conscientious, fast and creative :) " - pisze o sobie na LinkedIn Dorota Zawadzka-Karbowska. Jest Dyrektorką Marketingu w Barlinek S.A. Prywatnie lubi przebywać na łonie natury, interesują ją losy planety i chętnie otacza się ludźmi o dobrej energii. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl