Targi Ambiente we Frankfurcie nad Menem to największe targi dóbr konsumpcyjnych w Europie. Podczas nich prezentowane są najnowsze produkty i innowacje z dziedziny dekoracji i wyposażenia mieszkań, domów i ogrodów, a także z szeroko pojętego świata upominków. Wydarzenie podzielone jest tematycznie na branże: dining (dekoracje i nakrycia stołów), living (pomysły na wnętrza mieszkań), giving (upominki, prezenty) oraz nowość w tegorocznej edycji - working. Working prezentuje różnorodne rozwiązania i innowacje w zakresie materiałów biurowych, sprzętu i wyposażenia, a także koncepcje wyznaczające trendy w pracy hybrydowej.
Wyjazd na Ambiente jest świetną okazją do zaprezentowania się szerokiemu gronu potencjalnych klientów, zarówno B2B jak i osób indywidualnych. Pandemia skutecznie przerwała organizację targów - ich ostatnia edycja miała miejsce w 2020 roku. Prawie 4500 wystawców z całego świata musiało czekać aż do teraz, by móc wystawić się podczas wydarzenia. Frankfurt nad Menem stanie się stolicą designu i innowacji w branży home decor już od 3 do 7 lutego.
Od dawna marzyłam o wyjeździe na te targi, bo wiem jak wiele możliwości dla firmy dają. Chciałam zaprezentować produkty, które od lat rozwijam, klientom nie tylko z Polski. Liczę na owocny wyjazd i już nie mogę się doczekać aż wsiądę do auta i ruszę w kierunku Frankfurtu…
Moją ekscytację potęguje fakt, że to właśnie na Ambiente będzie miała premierę najnowsza linia świec zapachowych od We Love Candles - THALIA. Thalia jest oczywiście etyczna - stworzona na 100%, ekologicznym wosku sojowym. Za zapachy, które nawiązują do zwykłej-niezwykłej codzienności odpowiadają naturalne olejki eteryczne. To, co wyróżnia ją na rynku to innowacyjne naczynie, opracowane na potrzebny WLC i przez nas opatentowane. Wygląda designersko, ale jest też bardzo praktyczne. Jesteście ciekawi? Ja bardzo jestem ciekawa tego, czy nowa linia skradnie Wasze serca! To kolekcja 13 zapachów świec dla kobiet, które dbają o siebie nie tylko na poziomie fizycznym, ale też duchowym, które świadomie budują swój dobrostan na wielu filarach.
Są to zapachy dnia codziennego naszej bohaterki Thalii, która lubi dobrą kawę i aromatyczną herbatę, która je zdrowo, chętnie zje aromatyczne truskawki, ale nie pogardzi też wyśmienitym musem czekoladowym. Nawadnia się wodą kokosową albo popija malinowe smoothie, bo w końcu która z nas nie lubi takich witaminowych delicji?
Zapachy w kolekcji:
Five o'clock tea
Italian coffee
Fresh strawberry
Chocolate muse
Coconut water
Raspberry smoothie
Orange juice
Cherry on top
Sweet nectarine
Juicy apple
Spruce forest
Oak grove
Field chamomile
Wierzę, że każda kobieta znajdzie tu swój ulubiony zapach, woń dobrego humoru, pięknego dnia.
Wyjazd na Targi Ambiente nie należy do najłatwieszych zadań. Przede wszystkim jest kosztowny, ale udało mi się pozyskać dofinansowanie na ten cel z programu Go to Brand. Te pieniądze bardzo mi pomogły w organizacji, niestety nie pokrywają w pełni kosztów… 2 lata temu nie musiałabym wiele dokładać, teraz koszty znacznie wzrosły. Ale nie narzekam, wciąż zdecydowanie czuję radość, bo tak jak mówiłam - wyjazd na te targi to moje marzenie!
Na Ambiente należy też odpowiednio się zaprezentować - nawet najlepszy produkt nudno podany, nie ma szans zostać zauważonym. Nad moim stoiskiem koncepcyjnie czuwa Ula Kaczmarek, która tak opisuje proces projektowania: “Inspirację przy projektowaniu stoiska firmy We love Beds/ We love candles stanowiły geometria oraz architektura- bryły w projekcie tworzą połączenie niczym monumentalne rzeźby Richarda Serry Wykorzystana kolorystyka to swoisty hołd marki dla natury oraz nieustannego dążenia do tworzenia najwyższej jakości produktów.” Projekt stoiska mnie zachwycił, uważam, że w pełni oddaje ideę jaka przyświeca moim markom - INSPIRUJ WYOBRAŹNIĘ SERCEM. I wierzę, że zainspiruje kilka serc ;)