Deutsch Polski English Russian
Ostatnie wpisy
We love LOHASWe love LOHAS

LOHAS – to słowo brzmi trochę egzotycznie, dziwnie, jak nowe „hygge”, prawda? Faktycznie ma coś wspólnego z duńskim hygge, bo również jest sposobem na życie, a mówiąc ściślej: na świadome, odpowiedzialne życie.

Misja gospodarcza w DubajuMisja gospodarcza w Dubaju

O wyjeździe na misję gospodarczą do Dubaju. Rozmowa z Małgorzatą Pasierbską i jej córką - Malwiną, która reprezentowała firmę na arenie międzynarodowej. 

Bestsellery
Wosk zapachowy Ginger Spice Cookie
Wosk zapachowy Ginger Spice Cookie

9,00 zł

szt.
Wosk zapachowy Elegant Simplicity
Wosk zapachowy Elegant Simplicity

9,00 zł

szt.
Wosk zapachowy Beautiful Poison
Wosk zapachowy Beautiful Poison

9,00 zł

szt.
Świeca zapachowa Cotton Breath 100G M
Świeca zapachowa Cotton Breath 100G M

69,00 zł

szt.
Wspomnienia z Meetblogin - rozmowa z Dominiką Pomarańską

Wspomnienia z Meetblogin - rozmowa z Dominiką Pomarańską

 

1. Słyszałam, że nazwa Twojej firmy ma ciekawą historię. Zdradzisz ją naszym Czytelnikom?

 

Pewnie, z wielką przyjemnością! Nazwa „Sophie” to po prostu francuska wersja imienia mojej ukochanej babci, Zofii (uśmiech).

 

2. Powiedziałaś kiedyś, że urodziłaś się by dekorować miejsca w sposób podnoszący na duchu… Czy design może podnosić na duchu? W jaki sposób?

 

Absolutnie może! Podam przykład. Kiedy dopada mnie tzw. „wypalenie się w biurze” (a w moim przypadku zdarza się to 3 – 4 razy w tygodniu, bo kreatywne osoby nie potrafią w biurach siedzieć za długo), to idę na kurację do miejsc o pięknym designie. W takich chwilach wybieram się do pracy lub na kawę do hoteli wyróżniających się dobrym designem, który wręcz wstrzykuje we mnie energie tworzenia! Zaczynam znowu czuć inspirację i pełnię energii do kontynujacji mojej misji. Marzę sobie w tych hotelach, by jak najszybciej produkty Sophie Homestyle tam były, „ubierały” wnętrza i wyróżniały je. Tak rozumiem „podnoszenie na duchu” jakie może uczynić design. Myślę, że niema nic lepszego niż otaczanie się pięknem - w każdym znaczeniu tego słowa.

 

3. Zajmujesz się designem. W trakcie rozmów z Uczestniczkami Meetblogin przekonałam się jak szerokim pojęciem jest „design”. Co konkretnie robisz?

 

Buduję skrupulatnie swoją własną markę. Właśnie postawiłam kolejny krok. Na rynek weszła moja autorska kolekcja drzwi French Riviera. W ofercie są też wyjątkowe uchwyty oraz stolik kawowy Shine Baby.  Mam długoterminową wizję związaną z firmą. Myślę o drzwiach jakich świat nie widział, gdyż one są po prostu we mnie. Pierwsze drzwi już świat może zobaczyć (uśmiech) właśnie jako Nowa Kolekcja French Riviera.

 

4. Jaką wartość stanowi dla Ciebie design? Czy jest przejawem artyzmu, sztuki?

 

Wartość = design, tworzenie, sztuka to całe moje życie.

 

5. Czy masz jakąś radę dla osób stawiających pierwsze kroki w świecie „interior design”? Co powinni zrobić, by osiągnąć sukces?

 

Follow their inner calling, without the fear cause fear is not real. I tworzyć codziennie jak mróweczka, cokolwiek ale do przodu – materializować to, co jest na etapie pomysłu. Nagrodą będzie wielka satysfakcja! I absolutnie nie poddawać się! Wierzyć w siebie całym sobą.

 

6. Jak sądzisz: czy w XXI wieku, w dobie technologii i automatyzacji możemy jeszcze mówić o rzemiośle? Czy ono ma szansę przetrwać kolejne lata?

 

Myślę, że najlepsze lata dla rzemiosła właśnie nadchodzą. Rzemiosło już jest i na pewno będzie droższe niż złoto!  

 

7. Żyłaś w 6 krajach. Czy praca w Polsce jest inna, trudniejsza lub łatwiejsza? Czy czujesz, że ludzie tutaj doceniają Twoje / Wasze projekty?

 

Początki nie były łatwe, jak zawsze.  Dziś jednak nasi klienci bardzo nas doceniają, tak to czuję. Dzięki naszym rodakom Sophie Homestyle funkcjonuje tak dobrze, jak funkcjonuje gdyż „zaiskrzyło” totalnie między odbiorcami a naszą ofertą. Jestem bardzo szczęśliwa, że ufają nam klienci, mimo tego, że nie posiadamy jeszcze swojego showroomu.  

 

8. Na Twojej stronie przeczytałam, że „jakość poprawia się wraz z wiekiem”. Co to znaczy? Rozwiń proszę tę myśl.

 

 Dojrzała kobieta/mężczyzna z klasą jest czytelnym wyjaśnieniem tego stwierdzenia.

 

9. Poznałyśmy się podczas Meetblogin. Gościłaś nas wszystkich w swoim domu… Opowiedz więcej o jego projekcie. To takie magiczne miejsce, z niezwykłą energią!

 

Dziękuję bardzo! Sophie Country House to mój właśnie „wyprodukowany” z wewnątrz projekt. Zbierałam meble, okna, nawet materiały budowlane przez wiele lat – pochodzą z całego świata! i Wszystko składowałam w garażu taty składowałam, nie mając projektu finalnego domu. Jak już uzbierałam wystarczająco do budowy, poszłam do wujka architekta aby przełożył na „papier” i odpowiednie zezwolenia całą moją ideę. No i kolejny wujek zaczął budowę – voila! 

 

10. Jakie wrażenie zrobiły na Tobie nasze produkty? Jesteś artystką, miłośniczką designu… czy one choć trochę złapały Cię za serce?

 

Wasze podejście do produktu złapało – i mówię to jako przedsiębiorca (uśmiech). Chętnie przygarnęłabym Was do Sophie Group!

 

Dominiko, kogo nominujesz do kolejnej rozmowy? Moją imienniczkę, Dominikę Kurzak!

__________________________________________________________

Założycielka Sophie Homestyle - Dominika Pomarańska - poprzez sztukę i projektowanie wyraża swój własny język miłości, wyjątkowości, dzielenia się radością życia. Tworzenie to wszystko czym jest i wszystko co robi. Zbierane na bieżąco konkluzje życiowe ubrane w cytaty, kolory, magia i zabawa, to właśnie jej nietuzinkowy język, za pomocą którego przemawia do odbiorców w postaci realizacji produktów Sophie Homestyle, projektów wnętrz, drzwi Barndoor czy płótna. Życie w sześciu krajach oraz międzynarodowe doświadczenie w pracy sprawia, że jej wizja i styl jest bardzo wyjątkowy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl